סידור השולחנות באירוע החתונה

דף הבית » הבלוג של גאיה » סידור השולחנות באירוע החתונה

סידור השולחנות באירוע החתונה

סידור שולחנות באירוע החתונה

מנהלי האירועים של גני אירועים בנס ציונה ידאגו להפקה מושלמת ומקצועית לאירוע שלכם! לצד כל הארגונים שהינם תחום האחריות של אותם מנהלי אירועים, הרי שגם עליכם מוטלת אחריות. מלבד הסטטוס הרומנטי של חתן וכלה, אתם גם זוכים בסטטוס נוסף – מארחים. אירוע החתונה שלכם לא יהיה האירוע שחלמתם עליו בלי האורחים היקרים ללבכם, כך שחשוב מאד לארגן את הניהול סביבם בצורה קפדנית. לפניכם, הטיפים המובילים לביצוע נכון ויסודי של סידורי השולחנות באירוע.

 

1.סוגרים באופן סופי את רשימת המוזמנים

השלב הראשון הוא הכנת רשימת מוזמנים. על מנת שתוכלו לסדר את האורחים שלכם סביב שולחנות, עליכם להחזיק ברשימת מוזמנים סופית. כידוע, לפני שמגיעים אל רשימת המוזמנים הסופית, עוברים כמה טיוטות: מוסיפים אורחים, מורידים אורחים, נזכרים במכרים מהעבר ומגלים כי לחבר מהצבא כבר יש בת זוג וגם צריך להזמין אותה. על כן, חשוב מאד שתגיעו למספר הסופי ולרשימת המוזמנים שלכם. בשלב זה עליכם לשגר הזמנות לאורחים ולהמתין לתגובות מהם.

 

2. עורכים רשימת הגעה מסודרות

המתנה לתגובה מהאורחים אינה המתנה פאסיבית, אלא שגם כאן עליכם להיות אקטיבים: לערוך אישורי הגעה. בעוד ישנם הזוגות המבצעים אישורי הגעה בצורה עצמאית, ההמלצה היא דווקא לערוך את האישורים באמצעות חברה מקצועית שתוכל לארגן עבורכם את סטטוס המוזמנים במהירות ובצורה מסודרת. המטרה של רשימות ההגעה היא לסכם בפניכם את סטטוס כל המוזמנים: אילו מוזמנים מגיעים, אילו לא מגיעים ואילו מהם טרם יודעים. שימו לב כי לא תוכלו להגיע לשלב סידור השולחנות מבלי שיש לכם רשימה מסודרת של סטטוס האורחים.

 

3.מסדרים את האורחים על פי רמות הקירבה

אז איך עורכים סידורי שולחנות לאירועי חתונה הנערכים עם גני אירועים בנס ציונה? אך ורק על פי רמות קירבה. עליכם לחלק את האורחים שלכם לקבוצות על פי רמות הקירבה ביניהם: כך לדוגמא, עליכם לדאוג לשולחנות לחברים הכי טובים, שולחן חברים מהצבא, שולחן קולגות, שולחן לדודים מהצד של אבא ומהצד של אמא. זיכרו כי האורחים שלכם רוצים לשבת עם הקרובים אליהם, כך שחשוב מאד לדאוג לסידורי הושבה המבוססים על קירבה.

 

4.מוסרים את הרשימה למנהל האירועים שלכם

אחרי שיש בידכם את הרשימה בה מצויינים מספרי השולחנות וסדר ההושבה, עליכם למסור את הרשימה למנהל האירועים שלכם. המטרה? לאשר את הרשימה מבחינת מספר האורחים ולהפיק פתקיות שיחולקו לאורחים בשלב קבלת הפנים על ידי הדיילות באירוע. כל אורח שיגיע אל האירוע שלכם יקבל פתקית ועליה מצויין מספר השולחן בו הוא יתארח. באופן זה, אתם מונעים כאוס גדול באירוע שלכם ומבטיחים כי לכל אורח שמור כסא סביב שולחן עם הקרובים אליו.

 

5.לוקחים בחשבון אורחים שיגיעו ולא יגיעו

עליכם לקחת בחשבון כי ישנו סיכוי שגם אורחים שאישרו את הגעתם לא יגיעו בסופו של דבר, כמו גם אורחים שסטטוס ההגעה שלהם עמד בסימן שאלה אך לבסוף הם הגיעו. מיסרו גם את המספר הזה למנהל האירועים שלכם על מנת שיהיה ניתן להערך מבחינת אקסטרות באירוע. בקרוב מאד תחבקו את כל האורחים שלכם באירוע האהבה הגדול שלכם!

By |2018-06-14T11:02:24+00:00מאי 24th, 2018|גן אירועים במרכז, הבלוג של גאיה|0 Comments