אולמות אירועים במרכז

אז מצד אחד אולמות אירועים במרכז יהיה עליכם לבחון לבדכם ולהגיע למספר פגישות במתחמים שונים, אך תשמחו לדעת כי בהמשך הדרך, האירוע עובד בשבילכם, ולא ליהפך!

 

האחראי על הספקים: מפיק האירוע שלכם

החיפוש המשמעותי ביותר אחר ספק לאורך הפקת האירוע שלכם הוא ללא ספק החיפוש אחר אולמות אירועים במרכז. במידה רבה, לאחר שלחצתם ידיים עם נציגי מתחם האירועים, עשיתם את הדבר המשמעותי ביותר. יחד עם זאת, עליכם להרכיב עוד רשימת ספקים הכוללת את כל אנשי המקצוע שיעבדו בחתונה שלכם. ההמלצה החמה ביותר היא ללקט המלצות ממנהל האירוע שלכם. הסיבה? הוא מכיר היטב את הספקים בענף, יודע מה שביעות הרצון של הזוגות מכל ספק וספק והוא בעיקר יכול לקצר לכם את החיפושים, שיחות הטלפון והפגישות.

 

רשימת המוזמנים: באמצעות הפייסבוק

מה אם היו אומרים לכם שגם הפייסבוק יכולה לסייע לכם לאורך הפקת האירוע? אחד מהשלבים המרגשים ביותר לאורך הפקת האירוע שלכם הוא השלב שבו עליכם לעלות שמות של בני משפחה, חברים ומכרים אהובים שהייתם רוצים שיחגגו אתכם באירוע. לשמחתכם, אינכם צריכים לפתוח ספרי מחזור או לנסות להיזכר בכל המעגלים החברתיים, אלא תוכלו לעשות זאת באמצעות הפייסבוק. סריקה מהירה ברשימת החברים שלכם תמלא לכם לפחות 70% מרשימת המוזמנים. היתרון הגדול הוא שלכל שם בפייסבוק מצורפת תמונה, כך שבמידה והחלטתם גם לסגור מעגל ולהזמין את החבר'ה מהתיכון או מהטירונות, יש לכם אפשרות להיזכר בכל אחד ואחת מהם.

 

יום המוקדש כולו לטלפונים? יש פתרון גם לאישורי ההגעה

למי יש זמן לאישורי הגעה כשבועיים לפני האירוע? את מרבית הזמן הקדשתם לחיפוש של אולמות אירועים במרכז, וכעת, אחרי שיש לכם מתחם אחד נבחר לחגוג בו, אתם יכולים להוריד הילוך. את מלאכת אישורי ההגעה תוכלו להפקיד בידיים של חברה חיצונית-מקצועית, שתחום ההתמחות שלה הוא אישורי ההגעה. אתם מוסרים את רשימת המוזמנים, הם מתקשרים לכל המוזמנים וכעבור מספר ימי עסקים אתם מקבלים טבלה מפורטת היטב של האורחים המגיעים, אלו שלא מגיעים ואלו שטרם יודעים אם הם יגיעו.